کارخانه کسب و کار بهترین راهکار برای سرمایه گذاری

  • زمان تقریبی مطالعه 5 دقیقه
  • 3046

 

کارخانه کسب و کار بهترین راهکار برای سرمایه ‌گذاری

 

کارخانه کسب و کار بهترین راهکار برای سرمایه ‌گذاری


بزرگ فکر کنید، بزرگ پول در بیاورید


«پول، پول می‌آورد» و شما اگر این را شخصا تجربه هم نکرده باشید، حتما شنیده یا دیده‌اید. اما واقعا پول را چگونه و کجا باید به مصرف برسانیم که روز به روز بیشتر شود؟ تصور کنید اگر چیزی به نام «کارخانه کسب و کار» موجود بود، ما می‌توانستیم سرمایه خودمان را به آنجا ببریم و بعد مدل کسب و کار متناسب خودمان را تحویل بگیریم؛ مدلی که با علاقه و استعداد ما همخوانی داشته باشد و با اندازه دارایی اولیه‌مان هم جور در بیاید.
حالا یک خبر خوب برایتان داریم: چیزی به نام کارخانه کسب و کار، تنها یک تصور نیست و واقعا وجود دارد! دکتر سید احمد سیدی مطلق، بنیان‌گذار پزشک کسب و کار، مبتکر پدیده‌ای به نام «کارخانه کسب و کار» است و به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را برای چگونگی صرف کردن پول‌تان داشته باشید؛ اگر در آستانه کارآفرینی در مقیاس متوسط رو به بالا هستید، او خاطر شما را جمع می‌کند، حتی اگر بهانه‌های زیادی آن را پراکنده باشند!
 

فرض کنیم مقدار قابل توجهی پول به شما ارث رسیده یا اینکه در جریان یک اتفاق غیردائمی، از سرمایه‌ای بهره‌مند شده‌اید. معمولا در اولین نگاه، چند راهکار برای سرمایه‌گذاری به ذهن می‌رسد که ابتدا آنها را مرور می‌کنیم و سپس، از خالق کارخانه کسب و کار می‌خواهیم بهترین گزینه را پیش رویمان بگذارد.

 

سپرده‌گذاری در بانک - کارخانه کسب و کار


سپرده‌گذاری در بانک
بی‌رودروایسی، انتخاب تنبل‌ها! پولی که هر ماه دست شما را می‌گیرد، چیزی به جز یک «آب باریکه» نیست. اگر شما در گروه سالخوردگان قرار نمی‌گیرید و هنوز انرژی و نیروی جوانی برای کار کردن دارید، باید به سرعت این گزینه را از ذهن پاک کنید؛ چرا که بخشی از لذت زندگی، خلق کردن و سپس، پول در آوردن به واسطه این خلق کردن است و شما از نظر روحی و روانی هم در شرایط بهتری خواهید بود اگر به خاطر هوش و تلاش و ایده‌های خودتان (و نه قوانین و مقررات بانکی) بر میزان موجودی حساب‌تان بیافزایید.
 

سرمایه گذاری روی طلا و سکه - کارخانه کسب و کار

 

خرید طلا و سکه
انتخابی که صبر ایوب می‌خواهد. ذخیره کردن سکه و طلا هرچند باعث می‌شود ارزش پول‌تان حفظ بشود اما سودی که نصیب شما می‌شود الزاما یک فرآیند مدت‌دار را می‌طلبد و به غیر از آن، شما را در هیجان تولید و لمس مستقیم بازار نمی‌اندازد، لذتی که چیزی از یک ماجراجویی تمام‌عیار کم ندارد. در ضمن، این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر بخواهید طلا را به شکل زیورآلات بخرید، سوای اینکه هنگام فروش چیزی بابت «اجرت دست» کم می‌شود، شما باید اضطراب گم نشدن یا به سرقت نرفتن آن را هم تحمل کنید.
 

سرمایه گذاری روی ارز - کارخانه کسب و کار

 

خرید ارز 
غیرایمن‌ترین انتخاب! مگر در شرایط اقتصادی فعلی می‌توان با سرمایه از این شوخی‌ها کرد؟ هیچکس از نرخ دلار و یورو و پوند و ... خبر ندارد و در چند سال اخیر شاهد بوده‌ایم که چطور غیرمنتظره و بی حساب و کتاب، بالا و پایین شده است. از همه این‌ها گذشته، سیاست‌های پولی بانک مرکزی آمریکا و شاخص‌های اقتصادی این کشور هم روی تعیین ارزش دلار اثر می‌گذارند. سایر ارزهای مهم دنیا هم روی افزایش یا کاهش دلار تاثیرگذار هستند و به عبارتی، این روش سرمایه‌گذاری به دلیل وابسته بودن به عوامل متعدد و بسیار زیاد نمی‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری، باشد. بسیاری از افرادی که به شکلی ناآگاهانه برای سرمایه‌گذاری به سراغ خرید دلار می‌روند، در نوساناتی که برای قیمت آن پیش می‌آید، سرمایه خود را از دست می‌دهند.

 

سرمایه گذاری در بیت کوین؟


بیت کوین
گزینه بدی نیست اما در مقایسه با دیگر گزینه‌ها دانش بیشتری می‌خواهد. بیت کوین پرچمدار تمام کوین های دیگر است و در بعضی مواقع دیده شده که در بازه زمانی خاصی رشد چشم گیری داشته و افرادی توانسته اند در مدت کوتاهی به سود کلانی برسند. البته قیمت بیت کوین همواره صعودی نبوده و دارای نوسانات زیادی است. با اینکه قیمت بیت کوین همواره دارای نوساناتی بوده اما با افزایش نرخ دلار در کشور و قیمت گذاری بیت کوین با دلار ارزش بیت کوین در ایران نه تنها کم نشده بلکه از 60 میلیون به 300 میلیون رسیده است. بنابراین افرادی که در ایران بر روی این ارز سرمایه گذاری کنند سود بسیار زیادی بدست می آورند چرا که ارزش ارز دیجیتال بیت کوین در ایران بسیار زیاد است و معامله با این ارز حتی با کاهش درصدی ارزش بیت کوین همچنان در ایران سودآور خواهد بود. اما:
شما هیچوقت با خیال اینکه می توان یک شبه میلیاردر شد وارد این سرمایه گذاری نشوید چون بازار رمزارزها نوسان‌های قیمتی زیادی دارد و کسانی که به دنبال سود سریع هستند معمولا به دام کلاهبرداران می‌افتند. بیت کوین ارزی با ارزش اقتصادی بالایی است و هیچکس آن را به صورت رایگان ارائه نمی کند. اگر سایتی چنین وعده‌ای بدهد از شما می‌خواهد در ازای آن تبلیغات زیادی را مشاهده کنید یا شرط بندی انجام دهید و ... تا بتوانید مقدار کمی بیت کوین بدست آورید.
 

بیشتر بدانید: آنچه باید در مورد بیت کوین بدانید!

 

سرمایه گذاری در بازار بورس - کارخانه کسب و کار

 

بازار بورس
این گزینه نسبت به سایر گزینه‌ها معقول‌تر به نظر می‌رسد اما نفس کارآفرینی و ابتکار و خلاقیت را با خود ندارد و آن حال خوبِ نان‌رسانی به سفره‌های مردم را از سرمایه‌گذار دریغ می‌کند. به جز این، در تمام گزینه‌های یاد شده شما به عنوان یک سرمایه‌گذار باید چشم به قدم بعدی بازار بدوزید اما وقتی کارآفرین باشید می‌توانید خودتان بازار را در دست بگیرید و سهمی در اتفاقات آن داشته باشید.
 

کارخانه کمسب و کار


ورود به کارخانه کسب و کار
دکتر سید احمد سیدی مطلق، بنیان گذار پزشک کسب و کار و کارآفرین برتر، از شما دعوت می‌کند به کارخانه کسب و کار قدم بگذارید. او به مدد دانش آکادمیک و سال‌ها تجربه، بهترین پیشنهاد را برای چگونگی به کارگیری سرمایه‌ی شما پیشنهاد می‌دهد تا با در نظر گرفتن همه جوانب، امکانات، محدودیت‌ها و بسترهای موجود، بهترین شیوه کسب و کار را برای خودتان انتخاب کنید. ضرب‌المثل «پول پول می‌آورد» می‌تواند درباره شما هم صدق کند، تنها باید مسیرتان را درست انتخاب کنید و دکتر سیدی مطلق در کنار شماست تا با انتخاب بهترین شیوه، نبض بازار را در دست بگیرید. 

 

 

نوشتن یک نظر

نظر

Avatar

عسل

3 سال قبل

لینک کارخانه کسب و کار و قرار میدین لطفا

پاسخ
Avatar
مدیر سایت 3 سال قبل

سلام لینک در متن هست خدمت شما https://businessfactoryco.com