8 ایده کسب و کار در خانه برای خانم ها

  • زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه
  • 3583

8 ایده کسب و کار در خانه برای خانم ها

امروزه خانم های بسیاری در کشور هستند که به حظور در محیط های کاری عادت ندارند و یا کاری باب میل شان پیدا نمی کنند که به فعالیت در آن کسب و کار بپردازند. همچنین دلیل های شخصی و یا وجود کودک و نوزاد در منزل، باعث عدم حظور خانم ها در محیط های کاری می شود. در ادامه به 8 ایده برای راه اندازی یک کسب و کار در خانه برای خانم ها خواهیم پرداخت.

1 - تولید کننده ویدیو

آیا صنعت فیلم سازی را دوست دارید؟ مهارت فیلم برداری و ویرایش خود را بیافزایید تا با ایجاد تبلیغات بازاریابی، فیلم های کوتاه و مستند به کسب و کارهای کوچک کمک کنید و منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید.

2 – کیک و شیرینی پزی

یکی از کارهای خلاقانه در خانه برای خانم ها، شیرینی‌پزی است. با استفاده از ایده های خلاقانه می توانید شیرینی هایی متفاوت را در منزل خود بپزید و به فروش برسانید. موقعیت‌های بی‌شماری هستند که انتظار شما را می‌‌کشند: جشن تولد‌ها، عروسی‌ها، حنا‌بندان‌ها، مراسم تودیع، مهمانی‌های خانوادگی و …

3 – پرستاری از کودک

یک راه بسیار ساده برای پول درآوردن در منزل می‌تواند این باشد که مراقبت از یک کودک را به عهده بگیرید. بسیاری از افراد هستند که زمان نگه داری از کودک خود را ندارند، شما می توانید این کار را برای آن ها انجام دهید.

4 – تایپیست

شما می توانید به بدست آوردن کمی مهارت در زمینه تایپ کردن و سرعت بخشیدن به تایپتان، پروژه هایی در زمینه تبدیل فایل صوتی به نوشته و تایپ و ویرایش نوشته های دستی شرکت ها بپردازید. برای این کار کافیست در صفحات اجتماعی و فضای مجازی کار خود را به عموم مردم معرفی کنید.

5 – صنایع دستی

آیا به  بافتن فرش وو گلیم ها علاقه ای دارید؟ بافندگی یکی دیگر از مشاغلی است که می توانید با  یادگیری آن منبع درآمدی برای خود دست و پا کنید. می ‌توانید هنر دست خود را در سایت‌هایی مانند دیوار به صورت آنلاین به فروش برسانید. شما می‌توانید سفارش کار قبول کنید یا به دیگران هنر خود را آموزش دهید، موقعیت‌هایی که پیش‌ روی یک هنرمند صنایع دستی وجود دارد، بی‌انتهاست.

6 - درست کردن غذا به خصوص غذاهای رژیمی

اکثر خانم ها آشپز های قهاری هستند و در چیدمان غذا مهارت بسیاری دارند.

غذاهای خاص و تک درست کنید، چه یک دستور ویژه برای املت باشد، چه غذاهای بین‌الملل. همچنین می توانید با درست کردن غذاهای سالم و رژیمی، مخاطبان ورزشکار و دوست داران غذای سالم را به خود جذب کنید.

7 - خیاطی

آیا به دوخت ‌و‌دوزعلاقه دارید؟ پس بیایید لباس‌هایی بدوزید که قامت تن مشتری‌‌هاست و نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند. می‌توانید به صورت تخصصی در یک زمینه‌ی خاص مانند لبا‌س‌های عروس و یا لباس شب فعالیت کنید.

8 - مترجم

آیا به زبان خارجی تسلط دارید؟ پس اسناد، مکاتبات، ملاقات‌ها و تماس‌های تلفنی را برای شرکت‌هایی که با جمعیت چند زبانه سروکار دارند، ترجمه کنید و کسب درآمد داشته باشید.

برگرفته از: TheWorkatHomeWoman

 

نوشتن یک نظر

نظر