تبلیغات اینترنتی، صدای برند کسب و کارتان

  • زمان تقریبی مطالعه 3 دقیقه
  • 2973

تبلیغات اینترنتی

با تبلیغات اینترنتی صدای برند خود را به گوش مخاطب برسانید

سلام، سید احمد سیدی مطلق هستم، مشاور کسب وکار و بنیانگذار پزشک کسب و کار در ایران؛ در مقالات گذشته به صورت مفصل به موضوع تاثیر تبلیغات بر کسب و کارها پرداختیم، و اما امروز در این نوشتار سعی داریم به موضوع مهم تبلیغات اینترنتی و موثر ترین روش ها در تبلیغات اینترنتی بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار می‌باشد که موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از کسب و کارها در گرو آن است. تبلیغ یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها است. این یک شکل و روشی از ارتباطات غیر شخصی است که در آن اطلاعات کسب‌ وکار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار می‌گیرد. خب، حالا که با مفهوم تبلیغات آشنا شده اید میریم به سراغ تبلیغات اینترنتی.

آیا می دانستید که تبلیغات اینترنتی چه تاثیر مثبتی بر کسب و کارتان میذارد؟ آیا می دانید که توسعه بازاریابی اینترنتی باعث افزایش روش‌های تبلیغات اینترنتی شده است؟

 

انواع تبلیغات اینترنتی

تبلیغات گوگل ادوردز

Google AdWords سرویس آنلاین تبلیغاتی است که به بازاریابان اجازه می دهد تا برای رقابت تجاری، تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند. این تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی انتخابی کاربران و جستجوهای پیشین آنها نمایش داده می شود که هر کدام از این لینک ها به یکی از صفحات وب سایت مورد نظر بازاریابان لینک می شود.

تبلیغات بنری از طریق تبادل لینک

در این روش یک بنر تبلیغاتی از آگهی دهنده در وب سایتی نشان داده می شوند. با تبادل لینک، در واقع صاحبان پرتال ها و وبلاگ ها، می توانند در آدرس های اینترنتی مختلف، آدرس دامنه خود را ثبت کنند.

خبرنامه های اینترنتی

تبلیغ در خبرنامه های اینترنتی که از طریق پست الکترونیکی به نشانی هزاران مخاطب از قبل تعیین شده ارسال می شود، یکی از راه های تبلیغات در وب می باشد. در این نوع تبلیغات الکترونیکی، آگهی دهنده می تواند تبلیغ خود را در داخل خبرنامه قرار دهد و نسبت به معرفی خود اقدام کند.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از بهترین و محبوب ترین نوع از تبلیغات اینترنتی در دنیا می باشد؛ روش پرداخت هزینه در تبلیغات کلیکی به این شکل است که شما فقط در صورتی هزینه پرداخت خواهید کرد که کاربر بروی تبلیغ شما کلیک کند یعنی به ازای هر بار کلیک یک آی پی جدید، یک بار از حساب آگهی‌دهنده کسر می‌گردد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

استفاده از تبلیغات آنلاین و حضور شما بعنوان صاحب یک کسب و کار در شبکه های اجتماعی باعث افزایش فروش و شهرت و اعتبار برند شما در نزد مردم می گردد. تبلیغات فیسبوک، تبلیغات توییتر و تبلیغات لینکدین مهمترین نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند.

مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

  • دسترسی سریع
  • وفادار سازی مخاطبان
  • برند سازی
  • ارزانی و به صرفه بودن
  • کاهش قابل توجه هزینه های بازاریابی
  • شناسایی نیاز مخاطبان

تبلیغات ویدیویی

محتوای ویدئو یک منبع فوق‌العاده سرگرم کننده برای کاربران است. استفاده از ویدیو به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی، ایده ای فوق‌العاده است. در این روش یک ویدیو تبلیغاتی از آگهی دهنده در سایت قرار می گیرد. معمولا این نوع تبلیغات در ابتدای ویدیوهای پر بازدید قرار می گیرد.

تبلیغات موبایلی

تقریبا همه ما یک موبایل و یا تبلت متصل به اینترنت داریم که به طور دائم از آن استفاده می‌کنیم. استفاده از بازی ها و اپلیکیشن های مختلف در بستر تلفن های همراه، فضایی در جهت تبلیغات اینترنتی به کسب و کارهای مختلف اختصاص داده است. شما می توانید از این فضا در جهت تبلیغات خود استفاده کنید.

امیدواریم این محتوا براتون مفید بوده باشه و نهایت استفاده را از آن برده باشید. از اینکه با ما همراه بودید بسیار خرسندیم. همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات سایت با ما در میان بگذارید.

نوشتن یک نظر

نظر