مزایای شگفت انگیز کسب و کار آنلاین در زندگی انسان

  • زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه
  • 2849

کسب و کار انلاین

سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه؛ با نوشتاری دیگر تحت عنوان کسب و کار آنلاین با شما همراه هستیم. نیاکان ما درگذشته زندگی بدون اینترنت را تجربه کرده‌اند. آنان به‌راحتی می‌توانند دنیای دیروز و امروز را باهم مقایسه نمایند. در روزگاران قدیم بسیاری از کسب‌ و کارها به حضور فیزیکی فرد وابسته بود؛ ولی امروزه به دلیل وجود اینترنت و شبکه‌های مجازی، مشاغلی ایجاد گردیده که هر فرد با یک کلیک ساده می‌تواند به دنیایی از مهارت‌ها، توانایی‌ها و مشاغل گوناگون ورود کند و در منزل خود به‌راحتی کار کند. در ادامه این نوشتار از سایت پزشک کسب و کار با ما همراه باشید.

کسب و کار آنلاین چیست؟

کسب و کار آنلاین به نوعي از کسب و کارها گفته می شود که فعاليت آنها بر روي اينترنت و مبتني بر پتانسيل هاي اينترنت باشد. به هر کسب و کاری که در فضای اینترنت راه اندازی و منجر به کسب درآمد شود کسب و کار اینترنتی یا آنلاین گفته می شود.

مزایای کسب‌وکار آنلاین

زمان و هزینه

در کسب ‌و کارهای قدیمی برای فروش محصولات باید زمان و هزینه بیشتری را صرف می‌کردیم؛ ولی امروزه فروش و انتخاب کالا به‌راحتی و به‌سرعت از طریق سایت و وبلاگ‌ها انجام می‌پذیرد.

کارآفرینی

در کسب ‌و کار آنلاین، خود ما می‌توانیم کسب‌وکاری را شروع  نماییم. با ایجاد یک شغل به‌نوعی خویش فرمای کار خود می‌شویم. در حقیقت با این کار می‌توانیم یک کارآفرین موفق باشیم و برای جامعه خود مثمر ثمر باشیم.

واریز وجه نقد در هر زمان

در هر زمان و مکان یا حتی در خواب و یا سفر باشید، مشتری با بازدید از محصولات شما از سایت، وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی، کالا و محصول را مشاهده می‌نماید و از طریق درگاه‌های اینترنتی خرید خود را با یک کلیک ساده انجام داده و مبلغ آن را به‌حساب شما واریز می‌گردد.

 

چند شغلِ بودن

در کسب ‌و کار آنلاین شما می‌توانید به مشاغلی در حوزه‌های مختلف نیز اقدام به فعالیت نمایید.  ولی در کسب‌ و کار سنتی به‌اجبار در یک حوزه کاری فعالیت صورت می‌گرفت.

عدم محدودیت موقعیتی

در کسب‌وکارهای قدیم هر فرد برای فعالیت در شغل خود در شهر یا روستای خودش اقدام می‌نمود؛ اما در کسب‌وکار آنلاین فرد در هر نقطه‌ای از این کره خاکی قرار گیرد می‌تواند فعالیت نماید.

و در پایان، گرچه دنیای اینترنت با تمام فراز و نشیبی که در پیش رو دارد، قادر است روند کار و خرید ما را تسهیل نماید؛ ولی ای‌کاش همه ما بتوانیم از این فنّاوری جدید، بهینه و صحیح استفاده کنیم تا کمبودها و نواقص کسب‌وکار  سنتی  برطرف گردد و دنیای کسب‌وکار آنلاین به سمت ایده‌های جدیدتر حرکت کند.

 

نوشتن یک نظر

نظر