معرفی 4 سوپرمارکت اینترنتی برتر در سال 98

  • زمان تقریبی مطالعه 4 دقیقه
  • 3642

سوپر مارکت های اینترنتتی

پیشرفت های سریع زیرساخت‌های اینترنت به همراه تغییرات در روش‌های پرداخت آنلاین و کارایی خریدهای آنلاین باعث رشد سریع خرید آنلاین در ایران شد. از جمله فروشگاه‌های آنلاین می‌توان به سوپرمارکت‌های اینترنتی اشاره کرد که روز به روز در حال افزایش هستند، چراکه مزایای بسیاری از جمله پیگیری سریع‌تر و آسان‌تر، عدم طی مسافت طولانی جهت خرید و.... را برای افراد به ارمغان آورده‌اند. مردم بیشتر به دنبال استفاده از راه‌های مناسب خرید مواد غذایی و صرفه جویی در وقت هستند.

با توسعه اینترنت موبایل در ایران، رشد سریع اینترنت و تغییر در رفتار مشتری، پیش بینی می‌شود تعداد و مبلغ خریدهای الکترونیکی همچنان رو به افزایش باشد.

سوپر مارکت‌های اینترنتی به سایت هایی گفته می‌شود که به مشتریان خود این امکان را می‌دهند که به صورت آنلاین خرید کنند و سفارش را درب منزل تحویل بگیرند. بسیاری از فروشگاه‌ها به خریداران این امکان را می‌دهند که محصولات تازه، گوشت، لبنیات و سایر مواد غذایی را بصورت آنلاین سفارش دهند. علاوه بر این، بسیاری از کالاهایی که به راحتی در فروشگاه‌ها یافت نمی‌شوند را می توان آنلاین پیدا کرد. ما در این مقاله از سایت پزشک کسب و کار سعی داریم تا شما را با برخی از سوپرمارکت‌های اینترنتی در ایران آشنا کنیم.

 

سوپرمارکت اینترنتی

4 مورد از برترین سوپر مارکت های اینترنتی ایران

  1. معرفی سوپر مارکت اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا به اندازه کافی شناخته شده است و نیازی به معرفی ندارد؛ اما سوپر مارکت آن به تازگی راه اندازی شده و به صورت مستقل فعالیت می‌کند. بیش از 10000 نوع کالا از خشکبار گرفته تا خودنویس را می‌توان در این سوپر مارکت پیدا کرد. تمام کالاها به خوبی دسته‌بندی شده، بنابراین دسترسی و انتخاب آن‌ها برای افراد راحت است و مانند سایر کالاهای موجود در دیجی کالا که گاهی برای آن‌ها فروش فوق‌العاده اجرا می‌کند، اجناس این سوپر مارکت هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 

  1. معرفی سوپر مارکت اینترنتی اکالا

این سوپر مارکت متعلق به فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش است که متعلق به شرکت گلرنگ می‌باشند. در این سوپر مارکت کالاهایی که متعلق به شرکت گلرنگ هستند با تخفیف بیشتری ارائه می‌شوند اما محصولات از برندهای دیگر را نیز ارائه می‌کند. تقریبا دو سال است که فعالیت می‌کند و سرعت بسیار خوبی در ارائه محصولات به دست مشتری دارد، بعلاوه تیم پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه خرید آنلاین آن قوی می‌باشد. عیب فروشگاه اکالا این است که تنها در تهران سرویس‌دهی دارد و در شهرهای دیگر نمی‌توانید از آن خرید کنید.

 

فروشگاه اینترنتی

 

  1. معرفی سوپر مارکت اینترنتی اسنپ مارکت

زیرمجموعه شرکت حمل و نقلی اسنپ است. از آنجا که اسنپ در زمینه حمل و نقل قوی بود، با هایپراستار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران که از برندهای پیشرو در این زمینه بوده و طیف وسیعی از غذاهای بین المللی، که پیدا کردن آن‌ها در جاهای دیگر دشوار است را ارائه می‌دهد، همکاری کرده و فروشگاهی اینترنتی تحت عنوان اسنپ مارکت را حدود یک سال پیش راه‌اندازی کرد. سیستم سرویس‌دهی آن بسیار قوی بوده، تنوع کالاها به دلیل آن که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار متصل است زیاد می‌باشد، اپلیکیشنی مخصوص موبایل را طراحی کرده تا خرید را برای افراد آسان کند، اما عیب آن این است که در تهران سرویس‌دهی دارد.

 

  1. معرفی سوپر مارکت اینترنتی شهروند

شهروند جزو ابتدایی‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران است که با گسترش اینترنت و تمایل افراد به خرید اینترنتی، در سال 90 این فروشگاه وب‌سایتی را برای خود طراحی کرد تا مشتریان بتوانند محصولات را به صورت آنلاین سفارش دهند. در این وب‌سایت نیز تخفیف‌هایی که در فروشگاه‌های فیزیکی خود در سطح شهر ارائه می‌دهد را اعمال می‌کند. با توجه به تعدد سوپر مارکت‌های اینترنتی، فروشگاه شهروند برای تبلیغات سوپر مارکت اینترنتی خود هزینه‌های زیادی را صرف کرده است.

بدیهی است که برندهای تجاری می‌دانند که بازار فروش آنلاین چقدر مهم شده است، به همین دلیل تقریبا تمامی سوپر مارکت‌های اینترنتی طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهند. سوپر مارکت‌های اینترنتی مطرح شده را بر اساس معیارهایی از قبیل تجربه کاربری، راحتی، میزان تنوع، خلاقیت و.... ارزیابی کرده‌ایم. سوپر مارکت‌های اینترنتی دیگری نیز در کشور وجود دارد که ما در اینجا برترین‌ها را معرفی کردیم. از این که تا انتهای این محتوا با ما همراه بودید بسیار متشکریم. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشتن یک نظر

نظر