معرفی 10 فروشگاه اینترنتی برتر در سال 98

  • زمان تقریبی مطالعه 6 دقیقه
  • 5276

معرفی 10 فروشگاه اینترنتی برتر در سال 98

صنعت تجارت الکترونیک ایران طی دو سال گذشته شاهد رشد شگرفی بوده است و خرید آنلاین در بین اقشار مختلف جامعه رایجتر شده است. در اینجا 10 وب‌سایت محبوب خرید آنلاین در ایران برای شما ارائه شده است.

فروشگاه اینترنتی، فروشگاهی است که فرایند خرید کالا و خدمات را از طریق اینترنت با استفاده از یک مرورگر وب، ارائه می‌دهد. اصلی‌ترین ویژگی خرید آنلاین این است که مصرف‌کنندگان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را در اینترنت پیدا کرده و خریداری کنند؛ بدون این که نیازی به ترک خانه داشته باشند. امروزه تقریبا هر چیزی را می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد.

فروشگاه‌های آنلاین بیشتری هر هفته در حال ایجاد است و سعی می‌کنند شکاف موجود در بازار را پر کنند. تهران به عنوان قطب اصلی فناوری کشور، درصد بیشتری از مشاغل آنلاین را در خود جای داده است. چهار استان فعال دیگر در ایران از نظر تعداد مشاغل آنلاین به ترتیب اصفهان، خراسان رضوی، فارس و آذربایجان شرقی است.

 

  1. دیجی کالا

دیجی‌کالا در سال 2006 تاسیس شده و شاید محبوب‌ترین فروشگاه اینترنتی در کشور باشد که هم اکنون بر بازار آنلاین در ایران تسلط دارد. دیجی‌کالا با هموار کردن راه تازه واردها، تبدیل به یک داستان موفقیت و رهبر تجارت الکترونیک کشور شد. این وب سایت تجارت الکترونیکی، 85 درصد از بازار را در اختیار دارد. Digikala با بیش از 850 هزار بازدیدکننده در روز به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه در نظر گرفته می‌شود. این شرکت با فروش لوازم الکترونیکی و دستگاه های رایانه‌ای شروع به کار کرد اما از چند سال پیش دسته‌بندی های خود را متنوع کرد. کتاب، آلات موسیقی، کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و... از دیگر دسته‌بندی‌هایی است که در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد. از جمله مزایای آن می‌توان به گارانتی بازگشت کالا تا 7 روز، داشتن اپلیکیشن موبایلی، امکان قرار دادن محصول توسط فروشندگان و... اشاره کرد. عیب آن این است که گاهی تخفیف‌های نامعقول و غیر واقعی قرار می‌دهد و پاسخگویی ضعیفی به مشتریانی که کالای مرجوعی دارند ارائه می‌دهد و همچنین بازپرداخت 7 روز کاری برای کالاهای مرجوعی در نظر گرفته است و... .

 

دیجی کالا

  1. ایسام

ایسام نسخه محلی eBay برای ایرانیان است. این وب‌سایت در سال 2011 راه‌اندازی شد و خدمات مصرف‌کننده را از طریق پلتفرم خود به کاربران ارائه می‌دهد. Esam همچنین دارای یک بخش حراجی است و بستری را برای فروشندگان فراهم می‌کند تا صفحه فروشگاه آنلاین خود را تنظیم کنند. با ثبت نام در ایسام، شرکت در مزایده‌ها و ایجاد بازارچه شخصی روی سایت بصورت رایگان انجام می‌شود.

ایسام

  1. مدیسه

مدیسه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مد در ایران است که در سال 2015 تأسیس شد. این وب‌سایت توسط گروه GBG، یکی از قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین هلدینگ‌های ایران با دارا بودن تجربه در بازارهای مصرفی و غیر مصرفی پشتیبانی می‌شود. وب‌سایت مدیسه انواع مختلفی از محصولات ایرانی و بین المللی را در دسته‌بندی‌های مختلف پوشاک، محصولات کودک، خانه‌داری، مواد غذایی و نوشیدنی ارائه می‌دهد. مزایای آن تضمین قیمت و اصل بودن، تنوع زیاد، جستجوی سریع در سایت و... است.

 

مدیسه

  1. شیکسون

یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین مد که ادعا می‌کند آخرین روندها را به همراه دارد. این وب سایت دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله لباس، جواهرات، عطر و لوازم جانبی را ارائه می‌دهد. شركت Shixon در بیش از 30 شهر ایران نماینده دارد تا از تحویل سریع مشتریان خود اطمینان حاصل كند. این وب‌سایت جایزه بهترین فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای در ایران را توسط تیم هیئت داوران جشنواره وب و موبایل ایران به دست آورد. مشتریان همچنین این گزینه رادر اختیار دارند که کالای خریداری شده از شیکسون را در خانه امتحان کنند و اگر از رنگ یا اندازه راضی نبودند می‌توانند آن را ارسال کنند و وجه پرداختی را دریافت کنند.

 

شیکسون

حتما بخوانید: معرفی 4 سوپرمارکت اینترنتی برتر در سال 98

 

  1. سینما تیکت

محبوب‌ترین وب‌سایت برای ایرانیانی که مایل به خرید بلیط سینما یا تئاتر هستند. برخلاف بسیاری از سرویس‌های آنلاین دیگر که محدود به کاربران تهران است، سینما تیکت خدمات خود را در سایر استان‌های کشور نیز ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند زمان های نمایش را ببینند و صندلی‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و بصورت آنلاین پرداخت کنند.

 

سینما تیکت

  1. دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا است. این فروشگاه، برندهای معروف پوشاک را با تخفیف در اختیار شما قرار می‌دهد و جوانان علاقه‌مند به برندهای مختلف را هدف قرار داده است. ضمانت بهترین کیفیت و اصل بودن را برای محصولات خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید پس از پرو لباس و در صورت عدم رضایت آن را به شرکت پس دهید که البته در این زمینه سخت‌گیری‌هایی را نیز دارند.

 

دیجی استایل

  1. زنبیل

این فروشگاه اینترنتی کالاهایی از برندهای مختلف جهان را در دسته ‎بندی‌های آرایشی و بهداشتی، ساعت، لوازم خانگی و.... ارائه می‌دهد. زنبیل اولین مزیت رقابتی را در فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد کرده است و به گونه‌ای که وقتی محصولی را از آن خریداری می‌کنید اگر قیمت پایین‌تر برای محصول پیدا کردید می‌توانید با ارائه سند، آن محصول را برای زنبیل برگشت داده و پول خود را پس بگیرید. مزیت دیگر آن این است که برای محصولات خود گارانتی در نظر می‌گیرد، هزینه ی کالا را می‌توانید هنگام تحویل محصول پرداخت نمایید، سفارشات خیلی سریع ارسال می‌شوند. اما عیب فروشگاه زنبیل این است که نمی‌توان آن را روی موبایل داشت.

 

زنبیل

  1. کیمیا آنلاین

این فروشگاه اینترنتی به تجربه رابط کاربری بسیار معتقد است و سفارش کالا را برای مشتریان به گونه‌ای طراحی کرده است که به راحتی بتوانند محصول خود را انتخاب و هزینه را پرداخت کنند. این فروشگاه تجهیزات سخت‌افزاری و محصولات دیجیتالی ارائه می‌دهد و از آن‌جا که این دسته از کالا لوازم جابنی بسیاری نیز دارد وقتی شما محصولی را از سایت کیمیا آنلاین انتخاب می‌کنید، این فروشگاه متناسب با کالای انتخابی، پیشنهاداتی را به شما ارائه می‌دهد.

 

کیمیا آنلاین

  1. خانومی

زمینه فعالیت آن لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر است. تخصص آن معرفی انواع برندهای ایرانی و خارجی است. برای تمامی کالاهای خود یک اشانتیون دارد که قبل از خرید محصول می‌توانید اشانتیون را سفارش دهید و آن را امتحان کنید و اگر راضی بودید خود محصول را خریداری کنید. در کنار ارائه محصولات، محتواهایی در زمینه زیبایی و آرایش را نیز در سایت خود دارد. از مزیت‌های فروشگاه خانومی می‌توان به ارسال رایگان محصول اشاره کرد. عیب آن این است که اپلیکیشنی برای موبایل ندارد.

 

خانومی

 

  1. تهران کالا

این فروشگاه از ابتدا محصولات خانگی را به فروش می‌رساند. کلیه اجناس مربوط به لوازم خانگی را از تولیدکننده بدون واسطه دریافت می‌کند و با قیمت مناسب آن را در اختیار مصرف کننده نهایی و یا مغازه‌ها و فروشگاه‌ها قرار می‌دهد به همین دلیل به منبعی برای تامین کالا برای همکاران خود نیز در نظر گرفته می‌شود. تهران کالا برای تمام محصولات خانگی خود مشخصات فنی آن‌ها را ذکر کرده و امکان پرداخت وجه در محل را نیز دارد.

این وب‌سایت‌ها تنها بخش کوچکی از بسیاری از سیستم عامل‌های موفق تجارت الکترونیکی در کشور هستند. از این که با ما همراه بودید، متشکریم.

 

 

نوشتن یک نظر

نظر