نقش تبلیغات بنری در رونق کسب و کار

  • زمان تقریبی مطالعه 5 دقیقه
  • 3306

تبلیغات بنری

هنگامی که نوبت به تبلیغات آنلاین می‌رسد، تبلیغات بنری همیشه روشی کارآمد برای استراتژی‎‌های تبلیغاتی است. هنگامی که صحبت از برند تجاری می‌شود، تبلیغات بنری همیشه یکی از موثرترین راه‌ها برای آگاهی بخشیدن به مردم در زمینه محصولات و خدمات شما است. آنچه در واقع اهمیت دارد طراحی بنر شماست، در این مقاله نکاتی را بیان می‌کنیم تا شما اهمیت تبلیغات بنری را درک کنید.

تبلیغ‌هایی که به عنوان تبلیغات بنری شناخته می‌شوند، بلافاصله توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند و وقتی بازدید‌کنندگان روی این تبلیغات کلیک می‌کنند، به صفحه وب شرکت تبلیغاتی هدایت می‌شوند.

 

تبلیغ بنری چیست؟

تبلیغات بنری نوعی تبلیغات است که بصورت آنلاین استفاده می‌شود. این نوع تبلیغات به استفاده از یک صفحه نمایش گرافیکی مستطیل شکل اشاره دارد که در قسمت بالا، پایین یا طرفین یک وب‌سایت یا رسانه آنلاین قرار می‌گیرد. به نوع افقی تبلیغات بنری، تابلوی تبلیغاتی گفته می‌شود، در حالی که بنرهای عمودی را آسمان خراش می‌نامند و در ستون‌های فرعی یک صفحه وب قرار می‌گیرند.

این تبلیغات شامل یک تصویر و توضیحی در زمینه مورد نظر است. بسته به فناوری استفاده شده در ساخت آن‌ها، تبلیغات بنری می‌تواند استاتیک یا متحرک باشد؛ این تبلیغات ها بیشتر مبتنی بر تصویر است نه مبتنی بر متن.

(برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات و انواع مدل های تبلیغاتی می‌توانید مقاله‌ای که در این زمینه نوشته شده است را مطالعه نمایید.)

 

بیشتر بدانید: تبلیغات در کسب و کار

 

تبلیغ بنری چیست؟

تبلیغات بنری چگونه کار می‌کند؟

تبلیغات بنری برای ایجاد ترافیک به وب سایت با لینک دادن به آن درنظر گرفته شده است. شرکت‌هایی که تبلیغ را برای سایر کسب و کارها در وب‌سایت‌های مختلف قرار می‌دهند، مسئول تطبیق محتوای تبلیغ‌کنندگان با محتوای وب‌سایت‌هایی هستند که می‌خواهند تبلیغات را در آن‌جا قرار دهند. آن‌ها بررسی می‌کنند که چه فضای تبلیغاتی در دسترس است که مطابق با تقاضای تبلیغ‌کننده می‌باشد. تبلیغات بنری و تقریبا کلیه تبلیغ‌های آنلاین، در حال حاضر از فناوری مناقصه در زمان واقعی موسوم به مناقصه برنامه‌نویسی استفاده می‌کنند، که به شرکت ها این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان لازم برای بارگذاری آگهی تبلیغاتی، در فضای تبلیغاتی پیشنهاد دهند.

برای شروع کار، ابتدا باید تعیین کنید که چه اطلاعاتی را می‌خواهید در تبلیغات درج کنید؛ از این طریق شما می‌خواهید مشتریان بالفعل و مشتریان بالقوه برند شما را به خاطر بسپارند. قدم بعدی انتخاب نوع تبلیغات بنری است که می‌خواهید استفاده کنید؛ مانند حالتی که پرداخت براساس کلیک باشد، بدان معنی که شرکتی که اجازه تبلیغ در سایت خود داده است به محض این که کسی روی تبلیغات شما کلیک می‌کند، سهم سود خود را دریافت می‌نماید. مشکلی که در این روش وجود دارد این است که ممکن است مشتریانی که کلیک می‌کنند واقعا قصد خرید از شما را نداشته باشند، یا زمانی که فرد تبلیغ را دید و خرید را انجام داد شرکتی که تبلیغ را در سایت خود قرار داده سهم سود خود را دریافت می‌کند که این بهترین روش برای شما است.

تبلیغات بنری چگونه کار می‌کند؟

چرا تبلیغات بنری برای کسب و کارها مهم است؟

تبلیغات بنری نقش عمده‌ای در آگاهی از برند کسب و کارتان دارد. فرض کنید شما یک شرکتی را راه‌اندازی کرده‌اید، مردم چگونه از آن مطلع خواهند شد؟ تبلیغات بنری یک سرمایه‌گذاری شایسته برای شرکت شما است و هرچه سایت‌های بیشتری در مورد کسب و کار شما تبلیغات انجام دهند، مشتری بیشتری جذب خواهید کرد و درآمد بیشتری کسب می‌کنید. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید شرکت خود را به بازار معرفی کنید، اما آنچه که مهم است عامل اعتماد است. مردم برندی را که در همه جا می‌بینند به خاطر می‌آورند و به آن اعتماد می‌کنند. این روزها تبلیغات بنری این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان هدف، تبلیغ شما را در همه‌جا ببیند.

 

حتما بخوانید: با تبلیغات اینترنتی، برند کسب و کارتان را فریاد بزنید

 

هنگامی که یک بنر تبلیغاتی را در فضای برجسته وب سایت قرار می‌دهید، خواننده مرتب نام برند را به خاطر می‌آورد. البته مهم است که تبلیغات را در وب‌سایت‌هایی که دارای مجوز هستند، قرار دهید. شما باید تبلیغات بنر خود را با شکل دیگری از بازاریابی آنلاین ترکیب کنید.

 

تبلیغات

 

استفاده از تبلیغات بنری یکی از بهترین کارهایی است که هر شرکتی می‌تواند برای برندینگ خود انجام دهد. معمولا تبلیغات بنری در وب‌سایتهای پر ترافیک قرار می‌گیرد که مطالب جالب یا مفیدی را ارائه می‌دهند. اما علاوه بر ترافیک، جنبه‌های مهم دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام انتخاب وب‌سایت برای تبلیغ در نظر گرفته شود. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در وب‌سایت‌هایی که در صنعت شما قرار دارند تبلیغ کنید.

 

انواع تبلیغات بنری یا (نمایشی):

  • تبلیغات Rich media ads: به ویدیو هایی گفته می شود که به طور خیلی غیرمنتظره در انجام بارگذاری سایت نمایش داده می شود. البته نوع دیگری هم وجود دارد تا برای کاربر مزاحمتی ایجاد نکند تا زمانی که کاربر موس را بر روی آن فیلم حرکت ندهد آن فیلم پخش نخواهد شد.
  • تبلیغات بنری Overlays: قطعا بارها برای اینکه چیزی را جستجو کنید این تبلیغات را در بالای صفحه وب سایتتان دیده باشید که بالای صفحه مرور گر ظاهر می شود و شما می توانید با کلیک کردن بر روی آیکون بستن، آن را ببندید.
  • بنرهای تعاملی: همان طور که از اسم آن مشخص می باشد استفاده ار این بنرها به کاربر بیشتر کمک خواهد کرد. از این بنر ها بیشتر در زمینه خرید و ثبت نام و...استفاده می کنند. این تبلیغات شامل: تبلیغات بنری کلیکی، تبلیغات بنری ثابت و تفاوت این دو نسبت به هزینه آن محاسبه می شود و هزینه نوع کلیک بر اساس کلیک هایی می باشد که بر روی انجام می شود.

 

 

نوشتن یک نظر

نظر