3 ایده ساده که صاحبانشان را پولدار کرده است

  • زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه
  • 2909

3 ایده ساده که صاحبانشان را پولدار کرده است

آیا تا کنون شده است که ایده ای به ذهنتان برسد و کسی به شما بگوید که این ایده، ایده ی خوب و کاملی نیست؟ آیا شده است که از اجرا کردن ایده ای که در ذهنتان است بیم داشته باشید و فکر کنید ایده ای ناکام و عجیب و غریب است؟ اینجاست که باید برای رسیدن به موفقیت در ایده ی خود پافشاری داشته باشید و به این نکته توجه داشته باشید که پافشاری شما، عامل موفقیت شما خواهد بود.

در دنیا افرادی هستند که با اجرایی کردن ایده های به ظاهر احمقانه ی خود، به موفقیتی نسبی دست یافته اند و بازاری را برای خود ایجاد کرده اند. در ادامه ی این محتوا از سایت پزشک کسب و کار فهرستی از این ایده ها را برای شما آورده ایم تا بدانید چه کسانی با  اجرایی کردن ایده های خود موفقیت را نصیب خود کرده اند. با ما همراه باشید.

"محلی برای خرد کردن"

آیا تا به حال در هنگام ناراحتی و اعصاب خوردی وسیله ای را به دیوار زده و خورد کرده اید؟ این عمل ممکن است برای اکثر آدم ها اتفاق بیوفتد که در زمان عصبانیت و استرس وسایل اطراف خود را بشکنند. این افراد بعد از انجام دادن این عمل، به احساس رضایتی نسبی دست خواهند یافت و خشنود می شوند.

ایده ی محلی برای خرد کردن به کمک افرادی می رود که از خورد کردن وسایل دور و اطرافشان در هنگام عصبانیت لذت می برند. ممکن است در ابتدا که این مطلب را می خوانید بخندید و با خود بگویید که آیا کسی از این نوع کسب و کار استقبالی کرده است؟؟ این کسب و کار که بسیار مورد استقبال مشتریان و مخاطبان قرار گرفت در توکیو احداث شد و به مخاطبان این اجازه را می دهد که در این مکان وسایلی را که می خواهند خریداری کرده و به دیوارهای بتنی بکوبند، فحش بدهند، داد بزنند و یا هرکاردیگری که موجب کاهش استرسشان می شود را انجام دهند.

"هندوانه های مکعبی"

آیا تا به حال با مشکل بزرگ بودن هندوانه های گرد روبه رو شده اید؟ هندوانه های گرد و بزرگ به خوبی در یخچال های خانه ها جای نمی گیرند و برخی از خرید این محصول صرف نظر می کنند. در نتیجه می توانیم به سراغ ایده ی جالب و جذاب ژاپنی ها برویم. کارآفرینان ژاپنی توانستند فرمولی را ابداع کنند که با استفاده از آن، هندوانه هایی به شکل مکعب تولید و عرضه کنند. این نوع هندوانه با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و در سراسر جهان به‌سرعت به فروش رسید.

"عینک آفتابی برای سگ"

امروزه در جهان با توجه به اینکه خانواده های زیادی از حیوانات به خصوص سگ نگه داری می کنند بازار متفاوتی ایجاد شده است؛ از جمله بازار فروش تخت خواب برای حیوانات، لباس های فانتزی و ....

شرکت تولید کننده عینک های افتابی برای سگ‌هایی که زیاد به نور آفتاب عادت ندارند، راه حل مناسبی را فراهم کرده است. استفاده از عینک های آفتابی! بله درسته، عینک آفتابی برای سگ! در دوره‌‌ی فیس‌بوک، تصاویر جذاب سگ‌هایی که عینک آفتابی زده‌ بودند، باعث افزایش فروش این محصول شد.

نوشتن یک نظر

نظر