دغدغه های جوانان ایرانی برای شروع کسب و کار

  • زمان تقریبی مطالعه 3 دقیقه
  • 3874

دعدغه های جوانان ایرانی

دغدغه های جوانان ایرانی برای شروع کسب و کار

اکثر جوانان ایرانی با بزرگ ترشدن، دغدغه های آن ها نیز بزرگتر می شود. اصلی ترین و مهم ترین دغدغه ای که با آن درگیر هستند داشتن یک شغل خوب و منبع درآمد عالی است. شمار متوسطی از آن ها آرمانگرا هستند و برای اینکه زودتر به اهداف خود برسند تمایل دارند که کسب و کاری را برای خود راه بیاندازند. تا آخراین نوشتار از سایت پزشک کسب و کار با ما همراه باشید تا دغدغه های جوانان ایرانی برای شروع کسب و کار را مطرح کنیم.

شروع کسب و کار

اولین دغدغه ای که یک جوان ایرانی برای شروع کسب و کار خود با آن مواجه می شود این است که آن را چگونه آغاز کند؟ آیا در طول این راه موفق می شود؟ یا شکست می خورد؟ بهتراست قبل از شروع کسب و کار با فرایند اعتبار سنجی کسب و کار خود را به مرحله اجرا در بیاورید و این را هم بدانید که کسب و کاری موفق می شود که بتواند یک مشکلی را حل کند و یا یک نیاز را از سطح جامعه برطرف کند؛ پس سعی کنید نیاز مشتری های خود را پیدا کنید و در کسب و کار خود درصدد برطرف کردن آن بر بیایید.

مکان کسب و کار

دغدغه ی دیگری که با آن مواجه هستید این است که کسب و کار خود را کجا اجرا کنید؟ آیا این مکان برای کسب و کار شما مناسب می باشد؟ و همچنین آیا این مکان را می خواهید اجاره کنید؟ یا بخرید؟ و یا مکانی از قبل برای اینکار در نظر دارید. تمامی این سوالات دارای اهمیت هستند و باید قبل از شروع کسب و کار خود به آن ها پاسخ دهید.

تجهیزات

سومین دغدغه برای شروع یک کسب و کار این است که تجهیزات مناسب کار خود را تهیه کنید؛ و باید به این سوالات پاسخ بدهید که، چه تعداد تجهیزاتی لازم دارید؟ همه‌ی این تجهیزات برای شروع کسب کار شما ضروری هستند؟ یا می‌توانید با یک سری از تجهیزات کار خود را جلو ببرید و وقتی که کسب و کارتان رونق گرفت تجهیزات بیشتری را تهیه کنید.

تامین سرمایه کسب و کار

مهم ترین دغدغه بحث مالی است که مطرح می شود، حالا که شما به سوالات قبلی پاسخ داده‌اید؛ این مباحث مطرح می شود که سرمایه کسب و کار را از کجا تامین کنید؟ آیا می توانید سرمایه گذار پیدا کنید؟ و یا با پس اندازی که دارید چقد می توانید کار خود را پیش ببرید؟ و در اواسط  کار خود دنبال سرمایه گذار باشید.

حتما بخوانید: 10گام مورد نیاز برای شروع کسب و کار موفق

تیم کسب و کار

اینکه برای کسب و کار خود بتوانید یک تیم جمع کنید نیزازاهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا وجود یک تیم باهوش و قدرتمند باعث می شود که از استرس شما کم کند و راحت و سریع تر به اهداف خود جامه عمل بپوشانید چرا که اگر تقسیم کاری برای کسب و کار خود ایجاد کنید، چالش های کارآفرینی گریبان گیر شما نمی شوند.

مجوز کسب و کار

یکی دیگر از دغدغه ها گرفتن مجوز می باشد. آیا برای کسب و کار شما مجوز می دهند؟ مجوز کسب و کار شما از چه نوعی می باشد؟ چقدر زمان لازم است تا مجوز صادر شود؟ تمامی این سوالات ذهن شما را درگیر می‌کند بهتر است که نگران نباشید و با آرامش کار خود را جلو ببرید.

ثبت برند

یک دغدغه‌ی دیگری که ذهن شما را به خود درگیر می‌کند ثبت برند شرکت خود است و با این سوالات مواجه می‌شوید که چه نام تجاری را انتخاب کنید که جذاب باشد؟ ذهن مخاطب را به خود درگیر کند؟ و یا نامی را انتخاب کنید که پر معنا باشد و مخاطب با شنیدن آن متوجه حوزه کاری شما بشود.

به صورت کلی اگر شما برای کاری که می خواهید انجام بدهید در ابتدا هدف خود را مشخص کنید و با برنامه ریزی پیش بروید به شما قول می دهیم که هر چه سریع تر می توانید این دغدغه ها را از بین ببرید و یک کسب و کار فوق العاده برای خود ایجاد کنید.

نوشتن یک نظر

نظر

Avatar

Cof

2 سال قبل

Hi, this is Irina. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/yadyy9zz

پاسخ