پزشک کسب و کار تضمین کننده موفقیت است

  • زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه
  • 2960

پزشک کسب و کار تضمین کننده موفقیت است

قبل از شروع  و یا راه اندازی هر فعالیتی بهتر آن است که با دریافت خدمات مشاوره ای موفقیت خود را تنظیم کنید. دریافت اطلاعات و کسب مشاوره ها همواره و در تمام زمینه ها راه گشا بوده است. در زمینه کسب و کار نیز بهتر است که قبل از شروع، از افراد ذی صلاح و صاحبت تخصص، مشاوره و راهنمایی بگیرید تا بتوانید از بروز بیماری های کسب و کار در صنف خود جلوگیری کنید.

سید احمد سیدی مطلق با بیان این مطلب که هدف پزشک کسب و کار درمانگری تمام صنوف است، بیان کرد: مقصد و هدف پزشک کسب وکار درمان کل صنوف و اقشار یک جامعه به خصوص کسب و کار های نوین است  و این شامل تمامی صنوف راه اندازی شده و نیز صنوف در حال  راه اندازی است. این روند که مانند پروسه رشد و تکامل یک نوزاد طی 9 ماه بارداری است، توسط تیم ما مورد غربال گری و ایجاد شرایط مساعد برای تولد یک کسب  و کار  است که با ایجاد راه کارهای مناسب  و شرایط مساعد برای تجاری سازی یک شغل بر اساس نیاز های آن خواهد بود.

بنیان گذار پزشک کسب و کار در خصوص آموزش به متقاضیان دوره پزشکی کسب و کار عنوان کرد: من بسیاری از افراد را می شناسم که قابلیت این را دارند که در حوزه کسب و کار پزشک شوند من به عنوان بنیان گذار پزشک کسب  و کار نظریه هایی را منتشر کرده ام که قطع به یقین کمک بسیاری به همکارانم که صاحبین مشاغل و متخصصین حوزه کسب و کار هستند خواهد نمود.

سیدی مطلق در خصوص چگونگی طرح ایده پزشک کسب و کار تصریح کرد: ایده بیمارستان کسب و کار نیز یکی دیگر از ایده هایی بود که همانند پزشک کسب و کار می تواند اقتصاد بیمار را در یک جامعه در طیفی گسترده درمان کند. به عنوان مثال برایان تریسی را می توان در حوزه کسب  و کار یک درمانگر شناخت اما مقوله پزشک کسب و کار تا کنون توسط هیچ شخصی در دنیا مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی در خصوص برنامه های آینده پزشکی کسب و کار بیان کرد: در حال حاضر در حال تببین تخصصی پزشک کسب و وکار توسط صاحبین مشاغل هستیم  و نظریات  و ایده های بنده نیز در حال اجرایی شدن است. ایده پردازی درست و منطقی آن است که نسبت به فضا و جریانات در حال اتفاق نظریات مختلف و متناسب با موضوع را ارائه بدهید  و این تخصص من است.

بنیان گذار پزشکی کسب و کار در خصوص مبحث آناتومی کسب و کار متذکر شد: نظریه آناتومی کسب و کار نیز یکی دیگر از نظریه های من است که در این مقال نمی گنجد و نیازمند بحث  و بررسی های بیشتری است در حال حاضر در حال بررسی سیر تکاملی نظریات کسب و کار و راه کارهای درمانی قوی تر هستیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را به پویا ترین شکل ممکن استوار نگاه داریم.

 

نوشتن یک نظر

نظر