سلامت کسب وکار تضمین کننده موفقیت

  • زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه
  • 2568

سلامت کسب وکار تضمین کننده موفقیت است

بنیان گذار پزشک کسب و کار ایران با اشاره به لزوم سلامت کسب و کارها گفت: کسب و کارهای راه اندازی شده برای حفظ سلامتی خود باید تحت نظر متخصص مربوط باشند همانگونه که یک انسان برای حل مشکلات سلامتی و کسب بهبودی به متخصص مربوط با بیماری خود مراجعه می کند، صاحب یک کسب و کار نیز برای حصول نتیجه بهتر باید با متخصص مرتبط با کسب و کار خود در راستای افزایش سطح فروش  و گسترش فعالیت های خود بر اساس طبع  و شرایط موجود به برنامه ریزی  و درمانگری بپردازد.

دکتر سید احمد سیدی مطلق در ادامه بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از کسب و کار ها دچار بیماری هستند  و باید درمان شوند و پس از اقدامات لازم برای درمان آن ها سلامتی حاصل می شود. اما بسیاری از کسب و کارها نیز دچار بیماری لاعلاج هستند و قابل درمان نیستند  و در این شرایط بهتر است اعضای سالم خود را اهدا کنند. چرا که هر چه بیشتر سعی در درست کردن یک کسب وکار با بیماری لاعلاج تلاش کنیم مشکلات خیلی بیشتری را رقم خواهد زد.

وی در خصوص درمان کسب و کارهای بیمار تشریح کرد: جنبه درمانی در مبحث کسب و کار نیاز به توجه  و دقت بیشتری دارد. مشاوران کسب و کار باید از  دوران مشورت به مرحله بالاتری صعود کنند  و درمان را شروع کنند شرایط اقتصادی امروز جامعه ما به گونه ای است که تنها با حرف زدن  و مشورت دادن مشکلات چندان قابل حل نیست  و در این زمینه نیازمند اجرا هستیم غالبا هر چه تجربه  و تخصص  در زمینه درمان بیماری ها بیشتر باشد احتمال درمان آن بیماری  نیز بیشتر  و نتیجه بخش تر خواهد بود.

وی در خصوص چگونگی ایجاد پروژه پزشک کسب و کار توسط خود عنوان کرد: جرقه پزشک کسب  کار نیز پس از درمان بسیاری از کسب و کار ها  در ذهن من  زده شد که ماحصل تلاش چندین و چند ساله من بود . پس از تحقیقات فراوان متوجه شدم که در هیچ کجای دنیا هیچ کس تا به حال به مقوله پزشک کسب و کار نپرداخته است  و من برای اولین بار به این مبحث از جانب دیگری نگاه کرده و به آن پرداخته ام.

نوشتن یک نظر

نظر