6 راه طلایی که کسب و کار شما را بهتر می کند

  • زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه
  • 2665

6 راه طلایی که کسب و کار شما را بهتر می کند

کسب و کار شامل مجموعه ای از افراد با تخصص های مختلف در سازمان می باشد که برای هدف مشابهی تلاش می کنند. کسب و کار برای فراهم کردن نیازهای مشتریان بوجود آمده است. مجموعه فعالیت هایی برای بدست آوردن پول و ارزش محصول. به عقده ی پزشک کسب و کار اگر خواهان این هستید که همیشه کسب و کارتان سرپا باشد باید شش گام زیر را بشناسید.

  1. مشتری را به سود ترجیح دهید.

نظر و علاقه مشتری را نسبت به سود خود در اولویت بگذارید و طبق سلیقه او پیش بروید. هر کسب ‌وکار واقعی باید سودآور باشد با این حال، بسیاری از کسب ‌و کارها وقتی نمی‌توانند برای هر رابطه‌ای، چه با مشتریان و چه با پرسنل شرکت، در خط کاری‌شان ارزش قائل شوندکه منجر به شکست خواهد شد.

۲. کیفیت، دلیل گران بودن نیست

هدف خود را روی ممتاز بودن بگذارید، نه گران بودن. ممتاز بودن برای موفقیت هر کسب‌وکار یا حرفه‌ای ضروری است. شما نباید به شهرتی که با کیفیت بالای کار یا محصول‌تان ساخته‌اید، آسیب بزنید. در واقع گزینه‌ی گران، غفلت از کیفیت است.

 

۳. برای کارمندان خود یک رهبر  و همراه باشید.

رهبری کردن واکنش نشان دادن نیست، تفاوت در ابتکار و خلاقیت است. رهبری کردن دقیقا برخلاف واکنش نشان دادن است. وقتی تصمیم می‌گیرید رهبری کنید، به خاطر متفاوت بودن از سایرین متمایز می‌شوید. ابتکاری که نشان می‌دهید چیزی است که شرکت، و حرفه‌تان را پیش می‌برد.

4- شکست ها را تبدیل به فرصت کنید

کسانی که از شکست می‌ترسند هرگز به چیز فوق‌ العاده‌ای دست نمی‌یابند. شکست یکی از بهترین معلم‌هایی است که می‌توانیم از آن درس بگیریم، به ‌ویژه وقتی اطمینان داریم که استقامت به خرج دهیم. دوستی با شکست در مسیر موفقیت، شما را به خط سرعت می‌برد!

 

۵. همواره بهترین شرایط را برای کسب و کارتان فراهم کنید

در جهت ارتقای وضع کیفی کسب و کار خود کوشا باشید. شما باید همیشه دامنه‌ی فعالیت‌تان، کارتان، و شغل‌تان را ارتقا دهید، حتی اگر روشی که سال‌ها است از آن استفاده می‌کنید خوب جواب بدهد. برای همین مجبور خواهیدبود درایت، دیپلماسی، و فنون متقاعدسازی زیادی به کار بگیرید.

 

۶. کارکنید تا بهتر زندگی کنید، نه زندگی کنید که کار کنید. هیچ مقدار پول ارزش آن را ندارد که عشق، سلامتی و خوشی را به خاطرش فدا کنید.

ور در پایان، اگر در شغل یا کسب ‌وکارتان خواستار موفقیت هستید، باید خارج از کار برای موفقیت بکوشید. استرس و ناراحتی واقعا می‌تواند کشنده باشد. بنابراین هرگز اساسی‌ترین جوانب زندگی را نادیده نگیرید.

 

نوشتن یک نظر

نظر