معرفی کتاب مدیریت رفتار سازمانی رابینز قسمت اول

  • زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه
  • 3207

کتاب مدیریت رفتار سازمانی رابینز یکی از منابع اصلی در دانشگاه‌ها به منظور تدریس این واحد می‌باشد. این کتاب به شیوه‌ای واضح و خواننده پسند ارائه شده است. یک مطالعه ضروری برای کلیه مدیران، کارمندان منابع انسانی و تمامی کسانی است که نیاز به درک و بهبود مهارت‌های افراد دارند. رابینز در این کتاب از حوزه‌های مختلف علوم بهره برده تا مبانی و اصول اولیه شناسایی رفتار افراد و نحوه تعامل آن‌ها با یکدیگر را بیان کند. مطالعه کتاب رفتار سازمانی رابینز به ما در درک مدیریت رفتار سازمانی که در آن فعالیت می‌کنیم کمک می‌کند.

زندگی نامه اقای استیفن رابینز

زندگی‌نامه آقای استیفن رابینز

استیفن رابینز در سال 1943 متولد شده است و دکترای خود را از دانشگاه آریزونا گرفت. وی پیش از این برای شرکت نفت Shell و شرکت Metals رینولدز کار می‌کرد که این تجربه‌های عملی به او در نوشتن مطالب ملموس‌تر کتاب‌هایش کمک کرده است. او در دانشگاه‌های نبراسکا در اوماها، کنکوردیا در مونترال، بالتیمور، ایلینویز جنوبی در ادواردزویل و ایالتی سن دیگو تدریس کرده است. وی در حال حاضر استاد برجسته مدیریت در ایالت سن دیگو می‌باشد.

منافع پژوهشی دکتر رابینز بر رویارویی قدرت و سیاست در سازمان‌ها، تصمیم‌گیری رفتاری و توسعه مهارت‌های موثر بین فردی متمرکز شده است. دکتر رابینز نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در زمینه‌های مدیریت و رفتار‌های سازمانی است. بیش از 5 میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان فروخته شده و به 20 زبان دنیا ترجمه شده‌اند. کتاب‌های وی در حال حاضر در بیش از 1500 دانشکده و دانشگاه آمریکا، کانادا، آمریکای لاتین، استرالیا، نیوزلند، آسیا و اروپا استفاده می‌شود.

او از 50 سالگی فعالیت خود را به صورت جدی‌تر در زمینه دو و میدانی آغاز کرد و توانست 12 عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند. وی رکوردار فعلی مسابقات دو 100 متر (12.37) و 200 متر (25.20) برای آقایان 65 سال و بالاتر، در جهان است.

ما در سایت پزشک کسب و کار به صورت مستقل و خلاصه به معرفی بخش‌های مختلف کتاب رفتار سازمانی رابینز پرداخته‌ایم. برای مراجعه به قسمت دوم مدیریت رفتارسازمانی رابینز کلیک کنید.

نوشتن یک نظر

نظر