الگوریتم هیلتاپ و تاثیر آن بر سئو

  • زمان تقریبی مطالعه 3 دقیقه
  • 1084

الگوریتم هیلتاپ و تاثیر آن بر سئو

 

الگوریتم هیلتاپ و تاثیر آن بر سئو

همانطور که می دانید حضور الگوریتم ها در گوگل باعث شده است که فضا برای کلاه سیاه ها محدود شود و محتوایی بکر و مورد توجه کاربران در گوگل ارائه شود. از جمله الگوریتم های مهمی که نقش بسزایی در گوگل دارد، الگوریتم هیلتاپ می باشد. هیلتاپ یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل می باشد که در سال ۲۰۰۳ شروع به فعالیت نمود. این الگوریتم تاثیر بسزایی بر سئو سایت دارد. در ادامه این محتوا من را همراهی کنید تا شما را با الگوریتم هیلتاپ بیشتر آشنا سازیم.

 

الگوریتم هیلتاپ چیست؟

گوگل برای شناسایی هر چه راحت تر سایت شما نیاز به چند الگوریتم دارد تا این کار را سریع تر و بهتر انجام دهد. از جمله الگوریتم هایی که از توجه بالایی در گوگل برخوردار است الگوریتم هیلتاپ است. این الگوریتم به کمک گوگل می آید تا گوگل راحت تر بتواند صفحات اصلی سایت شما را شناسایی کند. منظور از صفحات اصلی، صفحاتی با عنوان خاص می باشد که توانایی بک لینک دادن به سایت های دیگر را دارد.

 

چرا حضور الگوریتم هیلتاپ در سئو مهم است؟

 

چرا حضور الگوریتم هیلتاپ در سئو مهم است؟

حضور الگوریتم هیلتاپ این امکان را به سایت شما می دهد تا فقط از سایت های هم محتوا لینک دریافت کند.

همچنین حضور این الگوریتم باعث شده است که سایت شما فقط از سایت هایی که رنک بالایی دارند لینک دریافت کنند.

الگوریتم هیلتاپ به سایت شما کمک می کند تا بتواند در دایرکتورهای مهم مانند یاهو و... ثبت شود.

پس با مطالعه مطالب گفته شده دریافتیم که الگوریتم هیلتاپ توانایی جذب لینک از سایت های معتبر را دارا می باشد. حضور لینک از سایت های معتبر، باعث تعدیل رتبه سایت شما می شود.

 

بیشتر بدانید: همه چیز در مورد سئو که باید بدانید!

 

پیج رنک با الگوریتم هیلتاپ چه تفاوتی دارد؟

 

پیج رنک با الگوریتم هیلتاپ چه تفاوتی دارد؟

همانطور که بیان نمودیم الگوریتم هیلتاپ به صورت تخصصی عمل می کند، یعنی فقط به شناسایی صفحه های خصوصی و رتبه دادن آن صفحه ها می پردازد، اما پیج رنک مختص صفحه ای خاص نیست و تمامی صفحاتی که عمل لینک گیری از سایت های معتبر را انجام داده باشند را ترفیع رتبه می کند.

 

الگوریتم هیلتاپ و نحوه بهینه سازی آن

 

الگوریتم هیلتاپ و نحوه بهینه سازی آن

حضور الگوریتم هیلتاپ به سایت شما کمک می‌کند تا صفحات خاص شما در رتبه بالایی قرار گیرد. در ادامه به بررسی چند عامل مهم که کمک شایانی برای بهینه شدن سایت شما می کند، می پردازیم.

  • شناخت سایت های معتبر از سایر سایت ها

برای اینکه بتوانید سایت های معتبر را از سایت های بی اعتبار تشخیص دهید، فقط کافیست به جست و جوی کلید واژه آن سایت در گوگل بپردازید. سپس یک لیست از تمام سایت های معتبر برای شما نمایش داده می شود و شما به راحتی می توانید از آن سایت ها لینک دریافت کنید.

  • ترکیبی کار کنید

از آن جایی که حضور تنها بک لینک ها از سایت های معتبر باعث حساس شدن گوگل نسبت به سایت شما می شود، پس بهتر است کمی ترکیبی کار کنید. یعنی در کنار لینک هایی که از سایت های معتبر دریافت کرده اید، تعدادی لینک از سایت های کمی معمولی تر هم در سایتتان استفاده کنید.

  • ارتباط با کاربران

یکی از موثرترین روش ها برای دریافت لینک می تواند دریافت از کاربران و یا مشاغل واقعی باشد. مثلا دریافت لینک از پیج های ورزشی

  • زیر نظر گرفتن رقبا

برای اینکه بتوانید از رقبای خود جلو بزنید و از آن ها عقب نمانید، آن ها را زیر نظر بگیرید و از لینک هایی که آن ها استفاده کرده اند شما هم استفاده کنید و یا در صورت استفاده نکردن نحوه لینک گیری را آموزش ببینید.

 

شما برای اینکه سایتتان در رتبه اول قرار گیرد و هیچ گاه دچار تعدیل رتبه نشوید، باید با تمامی الگوریتم های گوگل آشنایی کامل پیدا نمایید. در این میان می توانید با کمک جت سئو، ابزاری که به شما کمک می کند تا از تغییرات الگوریتم ها مطلع شوید، استفاده کنید و سایت خود را در بالاترین رتبه قرار دهید.

نوشتن یک نظر

نظر