الگوریتم فرد گوگل Fred Algorithm Google چیست؟

  • زمان تقریبی مطالعه 3 دقیقه
  • 1225

الگوریتم فرد چیست؟ fred

 

با تاثیرات الگوریتم فرد بیشتر آشنا شوید

همان طور که می‌دانید گوگل برای اینکه بتواند یک محتوای ایده‌آل به کاربر ارائه دهد و دست کلاه سیاه‌ها را کوتاه کند، اقدام به روی کار آوردن انواع الگوریتم‌ها نمود. حضور الگوریتم‌ها در دنیای گوگل این امکان را ایجاد کرد که محتوایی جامع برای کاربران ارائه شود. از جمله این الگوریتم‌ها، الگوریتم فرد می‌باشد. حضور این الگوریتم در کنار سایر الگوریتم‌های گوگل کمک شایانی به بازسازی محتواها نمود. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا شما را از ویژگی‌های این الگوریتم بیشتر آگاه سازیم.

 

حتما بخوانید: سئو چیست؟ صفر تا صد الگوریتم های سئو

 

الگوریتمی به نام فرد

8 مارس 2017 الگوریتمی به نام فرد که مورد تایید گوگل نبود روی کار آمد. واکنش این الگوریتم بر خلاف سایر الگوریتم‌ها بسیار شدید بود. به طوری که در ابتدای کار حدود نود درصد ترافیک سایت‌ها را کاهش داد. این کاهش ترافیک منجر به ایجاد ترس صاحبان سایت‌ها گردید. تا جایی که در مواردی اغلب افراد برای جلوگیری از تعدیل رتبه، اقدام به حذف برخی از محتواهای خود نمودند. این الگوریتم بیشتر سایت‌هایی با محتوای ناقص و عاری از تبلیغات را مورد حمله خود قرار می‌دهد و آن سایت‌ها را تعدیل رتبه می‌کرد.

 

علت نامگذاری این الگوریتم به فرد چیست؟

 

علت نامگذاری این الگوریتم به فرد چیست؟

GARI در صفحه توییتر خطاب به BARRY SCHWARTS نام این الگوریتم را جویا شد. باری به شوخی بیان نمود که از این پس تمامی الگوریتم‌ها غیر از تعداد خاصی از آن‌ها که نام مشخصی دارند، فرد نامگذاری می‌شود. همین شوخی باری باعث شد که نام این الگوریتم فرد نامگذاری شود.

 

الگوریتم فرد بیشتر چه سایت‌هایی را مورد حمله خود قرار می‌دهد؟

 

الگوریتم فرد بیشتر چه سایت‌هایی را مورد حمله خود قرار می‌دهد؟

  • بر اساس تحقیقاتی که BARRY SCHWARTS انجام داد دریافتند که این الگوریتم بیشتر سایت‌هایی را که از نظر محتوایی ضعیف نوشته شده‌اند را مورد حمله خود قرار می‌دهد. همچنین BARRY SCHWARTS بیان نمود که سایت‌هایی که به جای نوشتن محتوا و پاسخ به نیاز کاربران از ترفند کلاه سیاه‌ها برای افزایش رتبه استفاده نموده‌اند، مورد توجه این الگوریتم واقع شده‌ اند که در پی آن باعث تعدیل رتبه این قبیل سایت‌ها شده است.
  • SREEIAI نظر بر این داشت که الگوریتم فرد بیشتر سایت‌هایی را که از بک لینک‌های ضعیف در محتوای خود استفاده می‌کنند را مور حمله خود قرار می‌دهد و به موجب آن باعث تعدیل رتبه سایت می‌شود.

 

چگونه متوجه جریمه سایتمان از جانب الگوریتم فرد شویم؟

 

چگونه متوجه جریمه سایتمان از جانب الگوریتم فرد شویم؟

برای اینکه متوجه شوید که آیا از جانب الگوریتم فرد جریمه شده‌اید یا خیر به قسمت گوگل آنالیتیکس رفته و این قسمت را ارزیابی کنید. شما به راحتی می‌توانید به کمک گوگل آنالیتیکس قسمت‌های مختلف سایت خود را که دچار تعدیل رتبه شده است را شناسایی کرده و باعث کمک به بهبود روند سایت خود شوید.

 

چکار کنیم که توسط الگوریتم فرد جریمه نشویم؟

 

چکار کنیم که توسط الگوریتم فرد جریمه نشویم؟

برای اینکه توسط الگوریتم فرد جریمه نشوید کافیست که موارد زیر را رعایت کنید.

  1. حدالامکان سعی کنید از محتواهایی با تعداد کلمات 1000 تا 1500 به گوگل ارائه دهید.
  2. تا جایی که می‌توانید در محتوای خود با توجه به متنتان از عکس‌ها و کلیپ‌های مرتبط استفاده کنید.
  3. به کارگیری بک لینک‌های داخلی مناسب در داخل محتوای خود.
  4. از به کاربردن تبلیغات در محتوای خود بپرهیزید و در صورت استفاده، از بولد کردن و رنگی رنگی کردن آن بپرهیزید و در تعداد خیلی محدود از تبلیغات استفاده نمایید.
  5. برای اینکه توسط الگوریتم فرد جریمه نشوید تا دیر نشده است بک لینک‌های ضعیف را در سایت خود حذف کنید.

 

نوشتن یک نظر

نظر