تاثیر سئو در کسب و کار

  • زمان تقریبی مطالعه 3 دقیقه
  • 966

تاثیر سئو در کسب و کار

 

تاثیر سئو در کسب و کار

search engine optimization یا همان سئو که معنای آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان می‌باشد، به سایت و محتوای شما این امکان را می‌دهد تا بیشتر دیده شود. سئو شامل دو گروه کلاه سفیدها و کلاه سیاه‌ها می‌باشد. کلاه سفیدها افرادی هستند که تابع قوانین گوگل هستند و برای گرفتن رتبه خلافی نمی‌کنند ولی کلاه سیاه‌ها افرادی هستند که خلاف قوانین گوگل فعالیت می‌کنند و تمام هدفشان کسب رتبه با دور زدن گوگل می‌باشد. شما می‌توانید با خواندن محتوای سئو چیست؟ اطلاعات کامل درباره‌ی کلاه سفیدها و کلاه‌ سیاه‌ها را کسب کنید. ما در این محتوا سعی داریم شما را با نقش سئو در کسب و کار و کمک به فروش بهتر آشنا سازیم. ما را تا انتهای محتوا همراهی کنید.

 

مطالب مشابه: اهمیت سایت در کسب و کار - 5 دلیل آنلاین کردن کسب و کار

 

سئو و تاثیر شکفت انگیز آن در کسب و کار

سئو و تاثیر شکفت انگیز آن در کسب و کار

یک سوالی که اکثر کاسب‌ها مخصوصا فروشندگان می‌کنند این است که چطور سئو می‌تواند در فروش ما موثر باشد. اجازه دهید برای فهم بهتر این موضوع مثالی برای شما بزنیم. دو مغازه لباس فروشی را در نظر بگیرید. یکی از آن‌ها دارای دیزاینی زیبا، با چیدمانی حیرت انگیز در رگال‌هایی جذاب و رنگ بندیه خاص است و دیگری به طور خیلی نامرتب و شلوغ و بدون هیچ گونه دیزان. شما کدام مغازه را برای خرید ترجیح می‌دهید؟ به نظر شما کدام مغازه زودتر به بازدهی مورد نظر می‌رسد؟ به نظرتان کدام مغازه در کسب و کارش موفق‌تر است؟ بله درست است مغازه‌ای که زمان گذاشته است و برای فروش بهتر چیدمانی عالی و زیبا را ارائه داده است، در شغل خود موفق‌تر می‌باشد و علت اصلیه موفقیت آن احترام به مشتری و هدف قرار دادن مشتری می‌باشد.

اکنون برویم سراغ سایتمان، اگر سایت شما همان مغازه‌ی شلوغ باشد و هیچ قانون و قوانینی در آن رعایت نشده باشد به نظرتان مورد بازدید کاربر قرار می‌گیرد یا خیر؟ قانون در سایت یعنی همان محتوای سئو شده. محتوای سئو شده این امکان را به سایت شما می‌دهد تا مورد تایید گوگل قرار گیرد و از رتبه بالایی برخوردار شود. این افزایش رتبه باعث کمک به دیده شدن بهتر سایت شما می‌کند. حال به این بی‌اندیشید که سایت شما هر روز بازدید بگیرد. ببینید چه اتفاق بزرگی در فروش محصول شما می‌افتد. از آن‌جایی که روزانه هزاران سایت در حال تشکیل است اگر سایت شما نتواند محتوایی سئو شده ارائه دهد امکان دیده شدن سایت شما به حداقل می‌رسد و امکان فروش برای شما به کمترین حالت ممکن می‌رسد و این یعنی شکست. به طور کلی تر بخواهیم بیان کنیم نداشتن سایت از داشتن سایتی که سئو نیست خیلی بهتر است. چرا که سایتی که سئو نباشد در پایین‌ترین رتبه قرار می‌گیرد و مورد بازدید قرار نمی‌گیرد پس بودن و نبودنش زیاد فرقی در کسب و کار شما ایجاد نمی‌کند.

 

آیا سئو در کسب و کارهای کوچک هم موثر است؟

 

آیا سئو در کسب و کارهای کوچک هم موثر است؟

اکثر افرادی که تازه شروع به کار کرده‌اند و هنوز جا پای قوی‌ای در بازار کار ندارند به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای با ارائه‌ی یک وب سایت سئو شده از شغلشان می‌توانند به راحتی به معرفی شغل خود بپردازند و آینده‌ی شغلی خوبی را برای خود رقم بزنند.

اکثر فروشگاه‌های بزرگی که اکنون می‌بینید، از روزهای نخستین کار در این مرحله کاری نبوده‌اند، بلکه این افراد در ابتدای کار خود هوشمندانه عمل کردند و بجای زحمت شبانه روزی اقدام به زدن سایت نمودند و توانستند در مدت زمان معینی به نتیجه‌ی مطلوب خود برسند. فقط این نکته را در نظر بگیرید که فقط زدن یک سایت کافی نمی‌باشد. برای اینکه سایت شما مورد بازدید کاربر قرار گیرد باید در قسمت‌های اولیه گوگل باشد. برای اینکه سایت شما در قسمت اول باشد باید سایتتان سئو باشد. سایت سئو شده یعنی دارای محتوایی عالی، دارای قدرت لود بالا و دیگر قوانینی که مورد تایید گوگل است را دارا باشد.

 

نوشتن یک نظر

نظر