کیف پول ارزهای دیجیتال

  • زمان تقریبی مطالعه 3 دقیقه
  • 890

 

کیف پول ارز های دیجیتال

 

قبل از اینکه بخواهیم به طور حرفه ایی در مورد کیف پول ارز دیجیتال توضیح دهیم بیایید باهم در مورد پس انداز کردن پول صحبت کنیم.آیا شما هم پول هایتان را پسنداز می کنید؟ چگونه پول هایتان را پس انداز می کنید؟احتمالا شما هم یا در کیف پولتان یا در حساب بانکی هایتان ذخیره می کنید. اگر بخواهیم به طور ساده توضیح دهیم کیف پول ارز دیجیتال شبیه یک کیف پول واقعی است که یک برنامه ای برای ذخیره، نگهداری، دریافت، پرداخت و جا به جایی است.

انواع کیف پول ارز های دیجیتال شامل: کیف پول بر روی موبایل، کیف پول آنلاین بر وب، کیف پول کاغذی و کیف پول سخت افزاری می باشند که در ادامه به توضیح آن پرداخته ایم.

 

کیف پول سخت افزاری:

 

کیف پول سخت افزاری:

اگر از لحاظ امنیتی بخواهیم توضیح دهیم کیف پول سخت افزاری امنیت بالایی دارد و هیچ کیف پولی به پای کیف پول سخت افزاری نمی رسد.یک ویژگی خوب کیف پول های سخت افزاری کوچک بودن آن است که به راحتی قابل جابه جایی و حمل کردن می باشدو اطلاعات را بدون احتیاج به اینترنت در خود ذخیره می کند و به کار بر امکان دسترسی آن را می دهد تا از آن به طور راحت استفاده کند.کیف پول سخت افزاری یک دستگاه فیزیکی است.این کیف پول برای کسانی که سرمایه زیادی دارند و می خواهند سرمایه گذاری های طولانی مدتی انجام دهند بسیار مناسب می باشد.

 

کیف پول کاغذی:

 

کیف پول کاغذی:

در کیف پول کاغذی زمانی که دارایی‌ هایتان را جابجا یا خرج نکنید امن هستند و همینطور خطر از بین رفتن کاغذ و یا گم شدن آن وجود دارد.کیف پول کاغذی یکی از کم اهمیت ترین کیف پول ها می باشد وتنها کاری که شما باید انجام دهید بر روی یک تیکه کاغذ کلید های خصوصی و عمومی را پرینت بگیرید و فقط با این کار می توانید سطح امنیت پول خودتان را بالا ببرید.در این روش کلید ها به هیچ دستگاهی متصل نیستند و اگر هم می خواهید پول هایتان را انتقال دهید به راحتی کلیدها را وارد یک نرم ‌افزار یا کیف پول تحت وب کنید.

 

بیشتر بدانید: همه چیز را در مورد ارز های دیجیتال بدانید!

 

 

کیف پول بر روی موبایل:

 

کیف پول بر روی موبایل:

اگر شما فردی هستید که از موبایلتان استفاده زیادی می کنید و می خواهید کیف پولتان در موبایلتان باشد می توانید اپلیکیشن های موبایلی را نصب کنید و بسیار قابل استفاده می باشد.این نوع کیف پول به طور مستقیم بر روی دستگاهتان دانلود می شود.کیف پول های موبایلی بسار شبیه کیف پول بر روی دسکتاب می باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: کیف پول تراست ولت چیست؟

 

کیف پول آنلاین بر وب:

 

کیف پول آنلاین بر وب:

کیف پول آنلاین یک نرم‌افزار یا سرویس وب است که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات خرید آنلاین خود مانند ورود ، رمز عبور ، آدرس حمل و نقل و جزئیات کارت اعتباری را ذخیره و کنترل کنند. اگر بخواهیم در مورد کیف پول های دیجیتال توضیح دهیم، اینگونه می گوئیم که کیف پول های دیجیتال محلی است برای ذخیره ارز های دیجیتال که شما می توانید از آن ها به راحتی استفاده کنید. اگر این سرور هک شود، هکر می‌تواند به راحتی به تمام پول‌های شما دسترسی داشته باشد بهتر است که تعداد کمی از کوین‌های خود را روی کیف پول تحت وب نگه دارید. انجام تراکنش ها در این کیف پول ها فقط در یک دقیقه انجام می شود و به صورت آنلاین مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بیشتر بدانید: در مورد ارز دیجیتالی بیت کوین بیشتر بدانید!

نوشتن یک نظر

نظر