چگونه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم؟

  • زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه
  • 3423

کسب و کار اینترنتی

آیا به راه‌اندازی یک کسب و کار علاقه دارید؟ ممکن است کار ترسناکی به‌نظر برسد که از عهده‌اش برنمی‌آیید، اما با خواندن این مطلب می توانید در این راه قدم بردارید و از گزینه های زیادی که اینترنت و فضای مجازی در اختیارتان می گذارد نهایت استفاده را ببرید.

در محتوا نوشتاری که در گذشته در سایت پزشک کسب و کار، درباره ی کسب و کارهای اینترنتی برایتان منتشر کردیم، با این مفهوم به صورت کامل آشنا شدید. برای ایجاد کسب و کار اینترنتی نیازی به داشتن سرمایه مالی زیادی نیست. تا زمانی که علاقه و اشتیاق، تعهد، استعداد و مهارت لازم را داشته باشید کسب و کار اینترنتی شما توجه لازم را در بازار هدف جلب خواهد کرد.

برای کسب درآمد اینترنتی چه کاری را باید شروع کنیم ؟

 یک وب سایت آموزش آنلاین راه اندازی کنید ؟

 یک وبلاگ بسازید؟

یا یک  فریلنسر شوید ؟

گزینه های زیادی وجود دارد و  حقیقت این است که همه ی آنها قابل اجرا هستند.

 1 - در ابتدا باید مهارتی را  که به آن علاقمند هستید و در آن استعداد دارید شناسایی کنید.

2 - چند دوره آموزشی آنلاین مناسب مهارتی که انتخاب کرده اید بخرید و یادگیری را شروع کنید.

3 - شروع به ارسال درخواست انجام کار بر اساس مهارتتان کنید. شاید در ابتدا درخواست های شما رد شود اما نا امید نشوید و آنقدر ادامه دهید تا اولین کار خود را بگیرید. اینجاست که شما اولین درآمد خود را تجربه خواهید کرد.

4 - کسب و کار خود را با توجه به مهارتی که فرا گرفته اید در دنیای اینترنت بصورت آنلاین راه اندازی کنید بدین صورت که از طریق یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یک وب سایت و یا یک وبلاگ برای خود راه اندازی کنید و در آنجا خدمات خود را بصورت آنلاین ارائه کنید.

5 - از این طریق شما می توانید رشد کنید و توانمند شوید. شاید شما بتوانید کسب و کار خود را با استخدام کارمند و راه اندازی یک دفتر شروع کنید یا بصورت فریلنسر شروع کنید هیچ راهی درست یا غلط نیست ، این فقط دو شیوه متفاوت برای رسیدن به موفقیت است.

و در پایان، ایجاد کسب وکار اینترنتی با درک عمیق از تکنولوژی شاید منجر به موفقیت شود، اما الزاما نباید موفق شود شاید فردی مغازه کوچکی داشته باشد که در آن با خلاقیت های بامزه در فروش، خیلی بیشتر و موفق تر است.

 

پس باید بدانیم که آگاهی و مطالعه به ما کمک خواهد کرد که فرق توهم بودن و واقعی بودن کسب و کارهای اینترنتی را متوجه شویم و بعد دست بکار شویم و به سوی مقصد حرکت کنیم.

نوشتن یک نظر

نظر