کسب درآمد از آپارات به راحتی آب خوردن

  • زمان تقریبی مطالعه 7 دقیقه
  • 877

آپارات چیست و چگونه می‌توان از آن ایجاد درآمد کرد؟

آپارات چیست و چگونه می‌توان از آن ایجاد درآمد کرد؟

ایجاد محتوا توسط تولیدکنندگان آن موجب گردیده تا سیستم کسب درآمد در آپارات برای حمایت از این اقشار طراحی  گردد تا به کمک ترافیک آپارات، محتواهای ویدئویی خود را به نمایش گذاشته و کسب درآمد کنند. در پلتفرم و وبسایت آپارات با ایجاد و انتشار یک محتواهای ویدئویی عالی، در یک کانال شخصی، قادر به جذب مخاطبان بسیاری می‌باشید.  در واقع ایجاد یک ویدئو خوب و جذاب، بازدیدکنندگان زیادی را برای دنبال کردن شماترغیب می‌کند. کسب درآمد در آپارات، از مشاغلی است که سودآوری و میزان فروش آن بستگی به محتوای تولید شده و نیز ترافیک سایت دارد و به دلیل سرعت انتقال پیام در ویدئو و همچنین ماندگاری آن پیام با ایجاد تصویر در ذهن مخاطب، کسب و کار در آپارات از جمله کسب و کارهایی است که ازنگاه کاربران پنهان نمانده است. با ما در سایت کارخانه کسب و کار همراه باشید تا نحوه‌ی کسب و کار در آپارات را برای شما آموزش دهیم.

با محتوای ویدئویی بیشتر آشنا شوید.

یکی از راه‌های ارائه ویدئو، محتوای ویدئویی می‌باشد. که اگر بر اساس ایده و خلاقیت باشد و به خوبی ارئه شود، اثرگذاری بسیاری بر مخاطبان را دارد. صدا، تصویر، حرکت، سیستمی برای کسب درآمد در آپارات و حمایت از تولیدکنندگان است. محتوای تولید شده بعد از امکانات و ترافیک آپارات به نمایش گذاشته می‌شود و به صورت سمعی و بصری پیام خود را به مخاطبین انتقال می‌دهند و با یک نمایش موفق قادر است 50 درصد از از سود حاصله را با آپارات شریک شود.

 

مزایای محتوای ویدئویی یا آپارات:

 

مزایای محتوای ویدئویی یا آپارات:

  • تاثیر پذیری بیشتر: مهمترین و بارزترین مزیت نمایش آپارات یا محتوای ویدئویی انتقال پیام به صورت سمعی و بصری می‌باشد واین امر موجب می‌شود تا تاثیر پیام تا مدت‌ها در ذهن مخاطب بماند.
  • باورپذیری و درک بهتر: در پخش ویدئو، مخاطبان زیادی وجود دارند که با نظرات و انتقادات و رسیدگی به آنها باورپذیری مخاطب را بالا می‌برد و نیز به پیام منتقل شده اعتبار بیشتری می‌بخشد.
  • سرعت در انتقال پیام: سرعت در انتقال پیام به قدری زیاد می‌باشد که مخاطب با صرف زمان کمتر به اطلاعات مفید و جذاب بیشتری دست می‌یابد.
  • ایجاد بیان جزییات: بعضی از آموزش‌ها و اطلاع رسانی‌ها در هیچ متن و عکسی نمی‌گنجند و تنها از طریق ویدیو امکان پذیر هستند. در یک ویدئو جزییات پیام بیشتر از دیگر اشکال تولید محتوا است و به نمایش کشیدن این جزییات، اطلاعات دقیق‌تری به دست مخاطب می‌رسد.
  • جذب مخاطب بیشتر: هر چقدر هم یک نویسنده از قلم خوبی برخوردار باشد این امکان وجود دارد، مخاطب با نوشته‌ی آن ارتباط خوبی برقرار نکند، در صورتی‌که پخش ویدئو از این موضوع مستثنی می‌باشد. مخاطب با ویدیو ارتباط بیشتری برقرار می‌کند و صحنه را در ذهن خود تجسم می‌کند و این موضوع مخاطب بیشتری را به سمت خود می‌کشاند.

 

  • اشتراک‌گذاری بالا: ویدیو را می‌توان درسایت، وبلاگ، پیام‌رسان‌های فوری و تمام شبکه ‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشت و از این روش دامنه‌ی نمایش آن را گسترش داد. همچنین بعضی از وبسایت‌ها این ویژگی را دارند که محتوای تولید شده از طریق ویدیو را در نتایج اولیه‌ی جست‌ و‌ جو قرار دهند و به علاوه رنک بیشتری را به خود اختصاص دهند.

 

چگونه با آپارات کسب درآمد کنید؟

 

چگونه با آپارات کسب درآمد کنید؟

اکنون که با شناخت آپارات و هدف از تولید آن و همین طور مزایای آن آشنایی پیدا کردید، باید بدانید چگونه باید از طریق خلق یک محتوای ویدئویی کسب درآمد کنید. برای اطلاعات از این موضوع باید توجه داشت، ویدئویی که تولید می‌شود مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گیرد. با جذب مخاطب و وجود بازدیدکنندگان بیشتر، آپارات حداقل یک سهام 50 درصدی برای شما در نظر میگیرد. اما برای جلب رضایت آپارات و عضویت در برنامه کسب درآمدباید به مواردی توجه فرمایید که در ادامه از آنها نام می‌بریم.

  • در ابتدا ویدئو تولید شده بیشتر از 20 دقیقه بارگذاری شود.
  • حداقل ویدئو یی که در کانال خود بارگذاری می‌کنید،  پنج هزار تا باشد.
  • بازدیدکننده‌ی این سایت  باید به بیشتر از هشت میلیون برسد.
  • در نهایت تعداد دنبال کنندگان، حداقل ۲ هزار نفر باشد.

نکته: اگر تولید کننده محتوا هستید، شرایط کانال شما تغییر می‌کند و ارقام متفاوت می‌شود و آپارات به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند تا راحت‌تر از کانال خود کسب درآمد کنند. آپارات قصد این را دارد که هر شخصی با حداقل شرایط ممکن در صورتی که تولید‌کننده محتوای ویدیویی است، بتواند از تولیدات خود کسب درآمد کند.

 

منظور از بازنشر کننده ویدیو و تولید کننده محتوای ویدیویی چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در کسب درآمد در آپارات و رسانه آنلاین به آن توجه کرد، تشخیص تفاوت میان بازنشرکننده محتوا و تولیدکننده محتوا می‌باشد. باز نشر کننده محتوا کاربری است که تمام محتواهای کانال آن  صرفا تولید خودش نیست و ممکن است آن‌ها را از هر منبعی بارگذاری کند اما برعکس تولید کننده محتوا، تمام ویدیوهای بارگذاری شده را در کانال خودش تولید‌کرده است.

 

مراحل شروع کسب درآمد در آپارات

 

مراحل شروع کسب درآمد در آپارات

مرحله اول: ثبت نام و عضویت در سایت آپارات

مرحله دوم: بارگذاری محتوای تولید شده یا باز نشر شده

مرحله سوم: ایجاد شرایط همکاری با آپارات

مرحله چهارم: ثبت درخواست درآمدزایی

مرحله پنجم: تاییدیه و فرستادن ایمیل از طریق آپارات

 

شروع درآمدزایی از آپارات

برای کسب درآمد از آپارات، شرط‌هایی در نظر گرفته شد که در مطالب فوق با آنها آشنا شدید. اینک آپارات برای دستیابی به شرایط گذاشته شده، به بررسی کانال‌ها پرداخته و از نحوه‌ی عملکرد آنها مطلع می‌شود. با افزایش دنبال کنندگان، آپارات درخواست شما را بررسی  و نتیجه آن را از طریق ایمیلی به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. بعد از آنکه آپارات شما را در پلن کسب درآمد پذیرفت، بخشی از جزییات درآمدی شما در داشبورد آپارات ذخیره می‌شود تا شما به راحتی بتوانید از درآمد کسب شده هر لحظه اطلاع پیدا کنید. توجه کنید که وقتی فعالیت‌تان در یک رسانه (مثل آپارات) بیشتر شود، مخاطب‌هایتان هم افزیش پیدا می‌کنند و ایجاد اعتماد کرده و از درآمد بالایی برخوردار می‌شوید و در کنار این مسئله شما قادرید محصولاتی را هم معرفی و به فروش برسانید.

 

بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ (Video Marketing) چیست؟

بازاریابی ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، هر دو در جهت رسیدن به بازار هدف و سودآوری می‌باشد. هرچند بازاریابی ویدیویی به‌خودی‌خود باعث افزایش تعامل کاربران و افزایش شناخت برند و محصول می‌شود، ولی هرگز نبایدتبلیغات ویدیویی را فراموش کرد. در این روش محتوای ویدئویی چند دقیقه‌ای جهت معرفی بازار تولید می‌شود.

 

چهار  هدف ویدئو مارکتینگ (Video Marketing)

 

  1. افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر
  2. افزایش آگاهی در خصوص برند
  3. افزایش یادگیری و آموزش کاربران
  4. افزایش در ترافیک سایت

 

علت جذابیت آپارات چه می‌باشد؟

کسب درآمد از طریق آپارات، با ایجاد رقابت در بازار کسب و کار انگیزه کاربران برای آپلود کردن ویدئو و در قبال آن پول گرفتن، جذابیت آن را دو چندان کرده است.

 

نتیجه گیری

عملکرد سیستم کسب درآمد آپارات این گونه می‌باشد که افراد عضو شده در آپارات، ویدیو ها را در کانال خودشان بارگذاری می‌کنند و در ازای میزان بازدیدی که از ویدیوها انجام می‌شود درآمد کسب می‌کنند. حال ما شما را در این محتوا، با آپارات و ویدئو مارکتینگ و اهداف آن و نحوه عملکرد و تاثیرات مثبت آن در جهت بهبود بازار هدف و همین‌طور نحوه‌ی عضویت در سایت آپارات و محصولات قابل ارائه، آشنا کردیم. امید است برای روزهای طلایی کسب و کارتان و آموزش‌های بعدی در سایت پزشک کسب و کار با ما همراه باشید.

 

نوشتن یک نظر

نظر